2014. április 21., hétfő

IKON: Lauren Conrad

Kedvesek!

Húsvétra való tekintettel egy rövid bejegyzést hoztam, hogy két locsolás között legyen idő átfutni. A tegnapi hosszabb PIXIBOX bemutatás után egy kis lazulást terveztem mára, inspirációs gondolataim következnek. Az ilyen napokon divattervezőket, designer dolgokat, divatikonokat (régi, mai), legendás és áhított termékeket fogok bemutatni.

Első körben nagy kedvencemről fogok Nektek pár szót írni, aztán az ajnározás után a képek fognak beszélni helyettem. (A képek közé igyekeztem a favoritjaimat berakosgatni a tipik összeállításai mellett.) Ez a hölgy egy nagyon mainstream és bűnös szenvedélyem miatt jelent meg a látókörömben, ami nem más, mint a The Hills nem-reality-de-mégis-reality sorozat. Lauren Conradról lesz szó a továbbiakban.

A Style c. könyvéből (216. oldal)

Lauren számomra egy divatpéldakép, és nem érdekel, hogy egy semmiből előszedett, amerikai, gazdag fruska stb. Egyszerű amerikai tiniség után világhírűvé vált a sorozat által, majd hírnevét jól kamatoztatta. Könyveket jelentetett meg, divattervező lett, és lifestyle tippekkel látja el a világ női lakosságát. Nem mondom, hogy Nobel-díjas író, sem azt, hogy egy Lagerfeld, de szép teljesítmény egy "szomszéd lánytól".
Nekem ő egyfajta modern Martha Stewart. Ahelyett, hogy botrányaitól, plasztikáitól lenne hangos a sajtó, csendben, stílusosan éli álomszerű életét. Természetességét nagyon szeretem és becsülöm, rajta nem érzem, hogy a "hollywoodi (rém)álom" magával rántotta volna, és ez szimpatikus benne. "Munkássága" ellenére a hazai női magazinok, fashion site-ok méltatlanul keveset szerepeltetik, így most én fogom piedesztálra emelni!

Én is így örülnék, ha egy MiuMiu táskával mehetnék VOLT-ra idén nyáron.

Hát, én ennek a lánynak megőrülök minden egyes outfitjéért, a frizuráiért, a kiegészítőiért, a sminkjeiért, a körmeiért. Mindenéért! Rengetegszer merítettem ihletet a stílusából, egy időben igyekeztem minél több általa alkalmazott trükköt beépíteni a saját beauty világomba is. Ez persze nehézkes, mert életvitel, életkor, ország és még ezer dolog különböztet meg minket, meg nem is szándékoztam a klónjává válni. Viszont egy körömlakk szín, egy kiegészítő, egy hajfonat mindig volt, ami inspirált. Most visszatekintve nem tudom megmondani, hogy mik azok, amik konkrétan tőle erednek, talán a tusvonal a szememen, a piszkos menta körömlakkom, a vékony arany nyakláncom, a halszálkafonás elsajátítása vagy a fekete steppelt láncon lógó kistáskám. Apróságok, mégis alapdarabok.

Abban is biztos vagyok, hogy egy óriási csapat áll mögötte, stylistokkal, fodrászokkal, sminkesekkel és olyan szakemberekkel, akiknek a létezését el sem tudom képzelni, viszont ilyen folyamatos és hibátlan megjelenést nem lehet saját ízlés nélkül kivitelezni. A Laguna Beachtől kezdve a The Hillsen át, a mai napig egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor nem tetszett a megjelenése.

 Event-outfits.

Stílusa letisztult, nőies, egyszerű. Inkább elegánsabbnak mondanám, még a hétköznapi paparazzi fotókon is könnyed elegnciát lehet látni öltözködésében. Követi/teremti a divatot, de azt érzem, hogy a basic dolgok adják a stílusának az alapját, amiket mesterien tud kombinálni. Persze, jó pár feltűnőbb darab is van gardróbjában, de a túl rövid, túl kivágott, túl színes dolgok egyáltalán nem jellemzők rá. Ezt az egyszerű, bájos, kedves, könnyed nőiességet szeretem az egész kisugárzásában ennek a lánynak. Szeretném, ha mindenki példát venne Róla, mert akkor nem következnének be divatkatasztrófák, és nem esnének a lányok át a ló túloldalára. 

  Streetfashion.


Szóval Hölgyek, Ő az én abszolút divatikonom, tartsátok szemmel, sosem okoz csalódást!

Ismeritek Laurent, szeretitek a stílusát?



csók!
              bibonapsugár 

 (Ezúton üzenem mindenkinek, hogy a Beauty című könyvét BÁRMIKOR örömmel fogadom, ha nem lenne ötletük ajándékügyben. Az ebay és az amazon már nagyon jutányos áron (3-4000Ft) kínál belőle példányokat.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése