2014. május 18., vasárnap

SZERZEMÉNY: Alverde, L'Oreál, Garnier, Deichmann

Kedvesek!

Múlt héten Joy hétvége volt, és nem terveztem nagy pénzszórást, pár dolgot mégis beszereztem. 


Az egyik egy Alverde sminkfixáló spray. Az Alverdével semmilyen jó tapasztalatom nem volt eddig, és az a gyanúm, ez most sem változott. Ez a spray nagyon büdös! Azon kívül, hogy frissítő, mikor felfújom és hamar megszárad, nem igazán érzem, hogy fixálná az én alapozómat, ahogy kéne neki. Valahogy bizalmatlan vagyok a márkával kapcsolatban, ez lehet a baj. Megpróbálom a jövőben még tesztelni, hogy ez egy teljesen felesleges termék, vagy van valami haszna is.


A második egy L'Oreál Triple Ative nappali hidratáló krém, csak mert sosem árt egy hidratáló. Azt hiszem egy L'Oreál krém egyszer nagyon tönkretette a bőrömet, de sajnos ez akkor jutott eszembe, mikor kibontottam, és megéreztem az illatát. Ennek is kell még idő, hogy részletesebben betudjak róla számolni.


A harmadik termék pedig egy legenda. Egy olyan legenda, ami miatt elkezdtem blogolni. Nagyon mérges lettem, mert Glamour napokon rengeteg dmben és Rossmannban jártam, de SEHOL nem lehetett kapni, mindenhol kifosztották a készleteket. Nem baj, gondoltam elkezdek írni egy blogot, és jól megmondom a véleményemet erről! Nem kell nekem!!! Persze, megvettem az első adandó alkalommal... A Garnier micellás víz!


Régen volt egy Bioderma micellás vizem, de még akkor, amikor senki sem tudta, mi is az a micellás víz, én magam se. Sőt, az interneten se találtam sok mindent akkor még róla. Akkor nem nyűgözött le különösebben ez a termék. Most divat lett, minden márka dobja ki a saját verzióját, ahogy a Garnier is tette. Sok jó dolgot olvastam róla, így most Joy napokon a Müllerben vettem egyet féláron, 895 Ft-ért. 4 dl-es kiszerelés, jó méretes darab! Elkezdtem használni, és szépen lehozza a sminket. Különösebb illata nincsen, nem hagy maga után zsíros érzést.

Egy bajom van. Egyszerre elkezdtem ezt a három terméket használni, és az arcom elkezdett kipattogzani. Valamelyikkel probléma lehet, de ahhoz, hogy rájöjjek melyik a ludas, külön-külön kell használnom őket. Tegnap például lemostam az arcom a micellás vízzel, és két óra múlva azt vettem észre, hogy teljesen kifényesedett a bőröm, iszonyatosan zsíros lett. Eléggé kiakadtam... 
Ez csak egy gyors bemutatás volt, tesztekkel majd később érkezem.

Jaj, tegnap még valamit beszereztem. Egy szandált a Deichmannból! A pedikűröm nem tökély épp, így a honlap képeit fogom csak feltenni Nektek róla :) Nekem nagyon tetszik, remélem, olyan jól fogja bírni, mint a régi szandálom, amit már kb. 3 éve hordtam, és mostanra kezdett el szétmenni.


Hölgyek, új szerzeményekkel hogy álltok? Ki, mit vett mostanság?


csók!
             bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése