2014. május 29., csütörtök

TESZT: Gliss Kur Hair Repair Oil Nutritive Expressz hajregeneráló balzsam

Kedvesek!

A mai állatkert szuper volt, a Müllerben viszont sajnos elfogyott, amit szerettem volna venni. Ez nem is baj, mert már tegnap este kitaláltam, hogy miről fogok Nektek írni. Ugye, a hétvégi gyereknapi agybajom közepette pasztellkrétával beszíneztem a hajam alját. Imádtam, azonban már akkor írtam, hogy szárítja a hajat. Ez utána még inkább problémás lett.

Ugyanis még egy napig úgy hagytam a hajam, és aznap este kimostam belőle. Kisit benne maradt, gondoltam jó, akkor egyszer élünk kipróbálom a másik ötletet, hogy csak pár tincs végét színezem be más színekkel. Kifésülni lehetetlen volt, mosás után se sikerült, akkor pedig végképp nem, amikor utánaszíneztem. Az volt a baj, hogy nem csak a hajam vége, hanem feljebb is az egész egy óriási gubanccá változott és eldurrant az agyam.

Hajmosás után kimostam ÚJRA az egészet, de akkor sem tudtam kibontani, és eléggé bepánikoltam. Most következik a tesztalany!

Mindig van a polcomon egy Gliss Kur Hair Repair Oil Nutritive Expressz hajregeneráló balzsam, hosszabb, szálkásodásra hajlamos hajra való flakon. Az első ilyet még akkor vettem, amikor teljesen analfabéta voltam a beauty termékek terén, nem is volt különösebben szükségem rá. Sokáig állt a polcon és azon kívül, hogy eszméletlen finom illata miatt néha a hajamra fújtam, nem használtam. Aztán rájöttem, hogy az én szőke, könnyen zsírosodó hajamnak semmiképp sem tesz jót egy olajos balzsam. Akkor befagyasztottam a fújkálását.


Később, a hajamnak volt egy időszaka, amikor szálkásodott nagyon, és képtelenség volt kifésülni. Eszembe jutott, hogy hoppá, van nekem ilyen is, próbáljuk ki. Segített. Kitudtam fésülni a hajamat. Rá kellett jönnöm, hogy ez egy szuper termék, de akkor, ha a hajvégekre használom. A hajtőre semmiképp! Szóval elkezdtem használni, amikor úgy láttam, hogy nem tudok fésülködni, és ez mindig bejött. Mivel ritkán használom nagyon sokáig elég.

A leírás szerint 7 tápláló olaja azonnal segíti a haj kifésülhetőségét és védelmet nyújt a hajvégek szálkásodása ellen. Abszolút igaz, nem hiszem ugyan, hogy emiatt ne szálkásodna a hajam, de a kifésülhetőség mindenképp működik. Az illata isteni, mint írtam már. Sárga színe van, áttetszős, viszont két rétegben van benne a folyadék. Használat előtt fel kell rázni, ekkor egységes vajszínű löttyöt kapunk, és utána egyszerűen a hajra kell fújni. Hátránya viszont, hogyha a fürdőszoba csempéjére hullik, akkor korcsolyapálya csúszósságúvá változtatja azt. De a parkettára is abszolút igaz ez a dolog, úgyhogy vigyázzatok, mert én is többször estem majdnem az áldozatául ennek a mellékhatásnak.


Visszakanyarodva a pasztelles hajhoz. Mikor végleg kezdtem feladni a küzdelmet, alaposan befújtam vele a hajvégeket. Ki tudtam fésülni, de aggódtam, hogy maradandó lesz ez a pasztelles játék. Viszont nem! Másnap felkeltem, és a hajam, mint régen, semmi baja. Nagyon megörültem, és elhatároztam, hogy mindenképp bemutatom Nektek, mert én imádom.

Összegezve tehát a pasztellkrétás hajszínezést. Jó, de én nem hiszem, hogy többször meg fogom próbálni. Aki félti a haját (ki ne féltené?!), az ne pasztellezze be. Fogok hajkrétát rendelni, és arról is mindenképp beszámolok, hogy milyen a hatása. Viszont ha mégis pasztelleztek, akkor ajánlom ezt a Gliss Kur terméket, de szerintem más hajolaj is van, ami jól jöhet. Nem is csak a kifésülhetőség miatt, inkább a regenerálás, hajvégek kiengesztelése végett.

Ja, és semmilyen balzsamot nem használok, és mikor ezt felfújom, mindig azt érzem, hogy gondoskodó vagyok, és ápolom a hajam. Pedig nem, mivel tényleg a samponon és a fésűn kívül sok mindent nem használok rá.

Hölgyek, ti milyen balzsamot használtok a mindennapokban?

csók!
                bibonapsugár


2 megjegyzés:

  1. ilyenem nekem is van :) volt, hogy rendszeresen használtam, amúgy nem tudom mennyire használ, mert a hajam teljesen random állapotokat képes felvenni. viszont amit nem szeretek benne, hogy ha befújtam utána általában kissé hullámos lett a hajam vége, és mivel szintesre van vágva, még nem is egységesen, hanem össze-vissza állt... :S ezért kivasaltam sokszor mikor befújtam, ami miatt értelmét is vesztette az egész :S most mivel szőkítve volt a hajam vettem egy újat, ami drágább volt, ezért azt remélem h jobb, bár nem értek az ilyenekhez :DDD
    most ez a gliss kur ultimate oil elixir: http://www.drostra.cz/ProductPictures/Res/IC07_1.jpg eddig egyszer próbáltam, ami király, hogy ez nekem nem csumbizza be a hajamat úgy mint a másik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút elképzelhetőnek tartom ezt a hullámosítást, csak az enyémen ez nem megfigyelhető, mert alapban hullámosabb ugye. Az Oil Elixirről már olvastam, de tudod, én nagyon kevés dolgot használok a hajamra. Ezt a Gliss Kurt néha, egy sampont, egy hajkefét és egy hajszárítót :D Viszont örülök, ha Neked is bejött, mert én csak jót olvastam róla :) Ha valami bajom lesz, tudom, mit kell beszereznem!

      Törlés