2014. június 7., szombat

NYÁRI HOLMIK 1.: Garnier Ambre Solaire, Yves Rocher, BOMB cosmetics

Kedvesek!

A legnagyobb meglepetésemre ma beköszöntött a nyár! Azért lepődtem meg, mert idén annyira szeszélyes tavaszunk volt, hogy már többször beköszöntött, viszont most érzem, hogy igen, tényleg itt van. Ennek örömére egész délelőtt a kertben napoztam, és gondoltam ennek ihletésére egy nyári kis összeállítást mutatok be Nektek. Ezzel a bejegyzéssel elkezdek egy több részes sorozatot, ahol megismerhetitek a nyáron használt testápolási- és sminktermékeimet.

A nyári fegyverkészletem jóval "szegényesebb", mint a többi évszakban, hiszen a melegben nem szívesen használok sok sminket, krémet és így tovább. Mivel nem érzékeny és világos a bőröm, így szerencsére nincs szükségem méregdrága nagyon magas UV védelemmel rendelkező napvédőkre sem. Most három olyan terméket szeretnék bemutatni, amik számomra jelenleg a nyarat képviselik.

Az első terméket már ismeritek, hiszen az első bejegyzéseim között számoltam be Nektek az áprilisi PIXIBOX-ról, amiben ezt kaptam. A Bomb cosmetics Appley ever After ajakbalzsamról lesz szó először.
Változatlanul imádom ezt a kis ajakbalzsamot, sőt, a jó idő beköszöntével még inkább a szívemhez nőtt az almás finomság. Az állaga nagyon könnyű, sajnos a meleg megviseli és kissé olvad a tégelyben, ilyenkor ilyen folyékonyabb, olajosabbá válik a textúrája, azt annyira nem szeretem, így igyekszem a táskám mélyére rejteni, ahol hűvösebb van.
Használata közben a csomagolásról lenne két viszonylag negatív megfigyelésem, és A felfedező is ezt tapasztalta a sajátjánál. A kis tégely kupakja úgy záródik, hogy a perem és a kupak között egy kis rés marad körbe. Ez tökéletes arra, hogy minden létező szutyok bemásszon oda, és a lehető legjobban koszossá tegye a tégelyt illetve a kupakot. Eléggé odafigyelek arra, hogy tisztán tartsam, mert nem szeretném, ha maga az ajakbalzsam is telemenne piszokkal.
A másik, hogy április óta használom ezt a tégelyt, és a szépséges, színes csomagolás oldalt alig látszik már, teljesen lekopott róla a díszítés. Mivel a terméket felbontástól számított hat hónapig lehet használni, szerintem nem túl jó, hogy két hónap után már teljesen kopott a csomagolás.


Ezek azonban nem vonnak le magának a balzsamnak az értékéből, mert tartós, finom illatú, könnyed állagú és enyhe fényt ad az ajkaknak. A jövőben tervezem megvenni a szedres-fügés verziót, de sajnos, még nem jutottam el az üzletbe, hogy megillatoljam. 1390 Ft-ba kerülnek ezek az ajakbalzsamok és a honlapról is lehet rendelni, vagy a Mammut I-ben van üzletük, ha valaki kíváncsi az ottani holmikra.

Egy régi-új kedven parfümömről szeretnék beszámolni Nektek másodikként. Az Yves Rocher zöld teás parfümje. Év közben, amikor egyetemre járok nem ezt szoktam használni, mert ez a friss illat nekem inkább a nyárhoz való. Ez azért is lehet, mert nyáron éjjel-nappal zöld teát szoktam inni, aminek az íze, illata, színe épp olyan, mint amilyen az illata a parfümnek: friss, zöld, fanyar.
A honlapon a természetes illatok közt lehet megtalálni ezt a parfümöt. Eau de cologne, ami annyit jelent, hogy ez egy kölnivíz hivatalosan. A mindenki által ismert Eau de Parfum és Eau de Toilette után következő szint. Ez a leginkább "híg" illat, hiszen ebben a legalacsonyabb a parfümolaj százalékos aránya benne. Ennek ellenére szerintem ez egy nagyon is tartós illat, én nap végén is, bár, nagyon gyengén, de szoktam érezni.


4500 Ft az ára a 125ml-es flakonnak. Ez egy nagy kiszerelés, egy parfüm általában 50 ml szokott lenni. Nagyon jó tehát az ár-érték arány ennél a terméknél, és aki szereti az ilyen fanyarabb illatokat magán, annak mindenképpen ajánlom.
Első nagy parfüm szerelmem a DKNY Be delicious zöld, majd piros almás parfümje volt, tehát nem állnak tőlem távol a savanykás illatok.

A harmadik termékkel pedig elérkezett menthetetlenül a nyár: ez nem más, mint a Garnier Ambre Solaire Light and Silky SPF 30 magas védelmű naptej.

A napozás nyáron az egyik legkedvencebb tevékenységem, imádom süttetni magam, és szerencsére a bőröm is bírja, nagyon hamar le tudok barnulni, nem nagyon szoktam leégni. Napozás előtt le szoktam radírozni a bőrömet, hogy az elhalt szövetek eltűnjenek, és könnyebb legyen a barnulás. A radírozás után pedig a védelem a következő lépés, amit tavaly és idén nyáron is ez a Garnier naptej nyújt nekem.

A Garnier honlapja szerint ez a naptej ultra könnyed állagú, gyorsan beszívódik, nem hagy maga után zsírós-ragadós érzést, miközben véd az UVB és UVA sugarakkal szemben. Megvédi a használó bőrét a leégéstől, és a napozás okozta korai bőröregedéstől, sőt hidratál, finom illatú és bársonyossá teszi a bőrt. Naphoz szokott nagyon világos bőrre használható. Hipoallergén és vízálló.

Na, lássuk! Valóban nagyon könnyed állagú, elég folyós, és semmiképp sem ilyen ragacsos, zsíros a krém. Hamar beszívódik, és az illata elképesztő, olyan klasszikus naptej illat, ami a gyermekkorom Balaton parti nyaralásait idézi. A hidratáló hatásával vannak fenntartásaim, de nem szárítja a bőrt, úgyhogy nem panaszkodom.


A védelméről és arról, hogy nagyon világos bőrre van. Alapvetően nem szeretem a naptejeket, mert sosem volt rá szükségem, mindig feleslegesnek éreztem, és hátráltatónak a barnulásban. Az elfajult mutáns UV sugárzás azonban még engem is megrémített az utóbbi években, és rákényszerítettem magam a napvédők használatára. Tavaly, Glamour-napokon vettem ezt a naptejet, és őszintén megmondom, el sem olvastam, hogy milyen típusú bőrre való, most láttam, hogy nagyon világos naphoz szokott bőrre ajánlják. Különben nem tudom elképzelni az milyen lehet, mert a nagyon világos bőr nem naphoz szokott. Borsó és A felfedező is nagyon világos bőrű, és az ő "naphoz szokott" bőrük általában rákvörös. Ez a kettő dolog számomra ellentétes, szóval nem tudom, mire gondolhattak a Garnier szakemberei, mikor ezt így nevesítették.

A 30-as faktor volt, ami miatt megvettem különben, mert ilyen magas védelmű naptej nem volt itthon, és úgy éreztem ez az a védelem, ami az én bőrömnek elég. A vízállóság természetesen egy hazugság, magára a flakonra is rá van írva, hogy gyakori és bőséges használat esetén várható el a sok ígéret megvalósulása.

Én szeretem ezt a naptejet, mert szépen tudok barnulni vele, és nem ragacsos mindenem, ha bekenem magam. Az ára különben nem túl kedvező alapban, 3000-3500 Ft között lehet beszerezni ezt a 200 ml-es kiszerelést, ha jól emlékszem 50%-os kuponnal vettem, úgy azért máris barátibb volt az ára.

A három bemutatott terméket a textúra, az illat és a használati terület miatt választottam, szerintem jó kis induló pakk, én nagyon szeretem őket, és elégedett vagyok velük. A következő részekben többek között ezek a termékek fognak még előkerülni a sorozat részeként: testpermet, BB-krém, vízálló szempillaspirál, testradír, babapopsi törlőkendő (!!! a világ leghasznosabb dolga!!!) és színmegőrző hidratáló krém.



Hölgyek, Ti milyen termékeket használtok a meleg időben?


csók!
                    bibonapsugár



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése