2014. június 29., vasárnap

PRE-TESZT, SALE: The Body Shop - Kamillás sminklemosó, Moringás testradír, E-vitaminos nappali arckrém, Mandarinos Body Sorbet

Kedvesek!

Muszáj elmondanom, hogy tegnap voltam a The Body Shopban, mert elképesztő akciók vannak!
  • Minitermékekre 1-et fizet, 2-t kap,
  • 40% kedvezmény az 50ml-es E-vitaminos arckrémre,
  •  extra nagy 750ml-es tusfürdők,
  • 20% az ajándékcsomagokra,
  • 30% a smink és spa termékekre,
  • 50% a White Musk Libertine termékekre,
  •  a testradírok és szépségolajok pedig együtt 6000 Ft-ért vehetőek meg. 
Számomra ezek az akciók még így sem érik meg többnyire, DE! A minitermékek közül pont szükségem volt egy mini sminklemosóra így nyárra, mert a 400ml-es micellás vizemet nem szívesen cipelem sehova, mivel már a polcról levenni is komoly fizikai munka, nem hogy vinni magammal bárhova is. A másik Yves Rocher sminklemosóm pedig pont elfogyott, és az is elég nagy darab. Szóval a minitermékes akció egészen lázba hozott, és gondoltam választok egy testvajat a kamillás 60ml-es sminklemosó mellé, de sajnos az üzletekben nem lehet 50ml-es testvajat kapni, így a boltban gyors rögtönzéssel végül egy Moringás 50ml-es testradírt választottam. A kettő együtt 1890 Ft volt.

Emellett pedig az abszolút favorit, az E-vitaminos nappali arckrém. Nagyon, nagyon sok jót hallottam róla, és régóta kipróbáltam volna, de egyszerűen annyira drága volt (4290 Ft), hogy lemondtam róla. Most ezzel a kedvezménnyel viszont 2574 Ft-ért meg tudtam venni az 50 ml-es kiszerelést, ami egy arckrémhez teljesen normális ár. 

Az üzletben a lányok nagyon kedvesek voltak, és az epres Body Sorbetet is kipróbáltam. Emellett pedig kiállítottunk egy Törzsvásárlói kártyát, amire 1000 Ft-ként 1 pontot adnak, és ha 30 pont összegyűlik, akkor 3000 Ft kedvezményre lehet beváltani. A kasszánál egy 5ml-es mandarinos Body Sorbet termékmintát is kaptam, aminek szintén nagyon örültem. Az egész osztálytalálkozómon a táskámban lapuló kis TBS csomagra tudtam csak gondolni, és már éjszaka a HÉV-en mindent megszagolgattam és magamra kentem. 


Pre-teszt:
 (mindenről részletesebben is be fogok még számolni, ha már egy ideje használom a termékeket)

A kamillás sminklemosó egy átlátszó folyadék, kamilla illatú, kicsit csípte a szememet, amitől nem voltam elragadtatva, és reggel eszméltem rá, hogy a vízálló szempillaspirálomat se szedte le maradéktalanul lefekvés előtt.

Az E-vitaminos krémmel reggel bekentem az arcom, nagyon könnyed állaga van, szuper finom az illata, gyorsan be is szívódott és alig egy körömnyi kellett belőle. Imádni fogom, már most tudom!


A testradírnak nincs annyira erőteljes moringás illata, mint a tusfürdőnek, vagy a testpermetnek, de még így is nagyon intenzív. A radír állaga egészen puha, habos, finom radírozó szemcsék vannak benne. Egészen más a textúrája, mint a tubusos epres testradírnak, amiben óriási, durva szemű radírozó darabkák vannak, és inkább egy tusfürdőre hasonlít az állaga.


A mandarinos Body Sorbet nagyon mandarinos, amit imádok! Az állaga egészen érdekes, tényleg olyan, mintha valami jeges gyümölcszselé lenne. Viszont felkenés után kicsit az érzés is olyan, mintha valami cukros krémet kennék fel, mert ragad. Viszont ez az érzet hamar eltűnik, mert a vizes, könnyed testápoló hamar beszívódik, és kellemes mandarinos illatot hagy a bőrön órákkal később is.



A szupergyors és extraposzt remélem tetszett Nektek, én NAGYON lelkes vagyok!

Hölgyek, irány a TBS!


csók!
                 bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése