2014. június 27., péntek

SHOPAHOLIC: C&A, Deichmann +EXTRA: malackás csuncsunlámpa

Kedvesek!

Ma egy eddig még nem látott poszttal érkezem, ugyanis vásárolni voltam, és vettem három (plusz egy) szuper holmit, amit szeretnék megmutatni Nektek. A nyáron abszolút alapdarabok nekem, így nagyon örültem, mikor ma rájuk bukkantam. Következzen az első ruhás szerzeményes SHOPAHOLIC bejegyzés :)

Bár, volt kupon, én most erről lemaradtam, viszont így is sikerült akciós darabokat kifognom. Úgy indultam el ma, hogy rövidnadrágot, illetve könnyű, nyári ingeket szeretnék venni. Inget sajnos nem találtam, viszont a nadrág projekt sikeres volt, pontosan ilyen farmer rövidnadrágra vágytam. Semmi különös sima farmer, nem túl rövid, azt nem szeretem, az alja pedig felhajthatós. A C&A-ban vettem, nem volt kedvezményes, így eléggé húztam a számat, de mivel megfelelt az elvárásaimnak, és elég jó minőségűnek tűnik, így kifizettem a 6000 Ft-ot érte.


A második darabra is ott bukkantam, egy 3/4-es ujjú vékony pulóver, kicsit hosszabb fazon, és csillámos az egész, nem tudom, a képek mennyire adják vissza ezt. Különben ilyen tört fehér, sötét púder rózsaszínes-barnás csíkok vannak rajta. Nagyon tetszik, ez 3000 Ft-ra volt leárazva, és utolsó darab volt, pont a méretemben, így nem hagyhattam ott.


A harmadik szerzeményem egy álom! Mikor megpillantottam azonnal felsikítottam, mert a színvilág, a fazon, a minta egyszerűen pont olyan, mintha nekem találták volna ki ezt a lábbelit. Ráadásul 9000 Ft helyett 4000 Ft-ba került. Amúgy nem az a tipikus nyári vászoncipő, mert ennek van talpa, és az anyaga is vastagabb, remélem, ezáltal strapabíróbb lesz, mint a mindenhol kaphat kis vászontopánok (amiket ettől függetlenül imádok). Ezt a Deichmannban vettem, és meglepődtem, mert mindig ismerem a bolt kínálatát, meg a honlapon mindig felmérem előre az aktuális darabokat, de ezt nem ismertem. Nincs fenn a honlapon, és másik üzletben sem láttam, szóval egészen el vagyok alélva tőle, mert egy igazi kincs!

 

Ezen kívül készülve a fesztiválra, egy zseblámpát is kaptam anyáéktól, ami elképesztően édes, ugyanis egy kis disznót formáz. Rózsaszín, és rá van festve a malacka. Emellett pedig tudjátok, az a felhúzós lámpa, amibe nem kell elem, hanem nyomkodod a gombot vagy tekered rajta a kart, akkor világít (dinamós zseblámpa). Mi ezt csuncsunlámpának hívjuk, mert az egyik barátom így hívja. A pontos sztorira már nem is emlékszem, de neki vannak ilyen fura, gyerekkori elnevezései, és ez például abszolút bejáratott fogalommá vált a társaságunkban. Ennek a csuncsunlámpának tehát nagyon örültem, mert sosem volt normális zseblámpám, és éjjel a sátorban eléggé fontos, hogy akadjon egy, ráadásul ez annyira aranyos, hogy szerelmes vagyok belé :) A Möbelixben vettük, 8-900 Ft volt, és van belőle majmos, tehenes, tigrises, pingvines és kacsás is. Mindegyik nagyon édes!


Holnap folytatom a nyári holmik bemutatását, addig is mindenki fusson, és nézze az Ace Ventura 2-t, mert a VILÁG LEGJOBB FILMJE! (Na, jó, nem, de imádom, mert egész gyerekkoromban ezt néztük az unokatesóimmal az Ötödik elem mellett.)

Hölgyek, Ti vásároltatok mostanság szuper dolgokat?


csók!
                 bibonapsugár


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése