2014. július 8., kedd

DIY: Arcápolás otthon - Teafaolaj, ricinusolaj, első ráncok-szemkörnyék ápolás

Kedvesek!

Visszatértem az éterbe, és ennek örömére azonnal egy bejegyzéssel örvendeztetlek meg Titeket! A fesztivál véget ért és éppen regenerálom a szervezetemet, több-kevesebb sikerrel. Még mindig fáradt vagyok, rekedt, ilyesmik... Tegnap pár barátnőmmel találkoztam, és elképesztően sok beautytippet osztottunk meg egymással, és teljesen ihletett állapotban vagyok most. Konkrét terméket ma nem fogok mutatni Nektek, csak pár dologról írogatok, amit be szereznék szerezni.

A The Body Shopban, múltkor már írtam, hogy rengeteg akció van, és a helyzet változatlan, sőt! A mini termékekből most már 1-et fizet 2-t kap alapon mennek a dolgok, ez pedig azért izgalmas, mert eldöntöttem, hogy kezelésbe veszem a bőrömet, és kipróbálom a teafaolajos termékeket. Tisztító, tonizáló, hidratáló hármas pont rendelhető akciósan, és kipróbáláshoz mindenképpen jó, hogy mini termékekről van szó.


Emellett pedig nem a TBS-ból, mert ott borzalmasan drága (10ml 2690Ft), hanem simán drogériából szerezni fogok egy tiszta teafaolajat, ugyanis sok helyen olvastam, és sok embertől hallottam, hogy mennyire hatásos a problémás, zsíros, pattanásos bőrre és akár még a hegekre is. A Rossmannban néztem, 30ml-es kiszerelést 900 Ft-ért már be lehet szerezni. Máris barátibb ár!
Erről annyit mondanék, hogy töményen nem ajánlott használni hosszú távon, mert akár allergia is kialakulhat, és mivel én alapban is mindenre allergiás vagyok, vigyáznom kell erre. Viszont ez is egy természetes csodaszer, amit nagyon régóta használnak mindenféle problémákra, pl.: nőgyógyászatban, bőrgyógyászatban,  fogászatban, általános fájdalomcsillapításra, de gomba-, vírus- és baktériumölő hatású is. Olyan, mint a kamilla vagy az aloe vera, mindenre jó!


A másik probléma, ami felmerült a ráncosodás. Igen, 22 évesen ez nem életem tragédiája, hiszen alig van ránc a szemem környékén, mégis zavar. Ezért úgy döntöttem, hogy venni fogok egy szemkörnyékápoló éjszakai krémet lehetőleg, hogy félig orvoslás, félig prevenció szinten kezelgessen az első ráncaimat. Gondolkodtam rajta, hogy egy felsőbb kategóriás krémet kéne szereznem, de ahogy megint körbeolvastam, beszélgettem erről a témáról, többen mondták, hogy nem feltétlenül szükséges méregdrága szemkörnyékápolót vennem, mert pl. az Avon termékek közt is akad nagyon hatásos. Egyébként a TBS mini termékek közül néztem egy éjszakai első ráncokra való szemkörnyékápoló krémet, meg is fogom rendelni, mert így pont 4 miniterméket vásárolok, kettő áráért. 

A harmadik dolog a szempillák, szemöldök, haj témakörben fogalmazódott meg bennem. Régóta hallom, hogy a ricinusolaj mennyire jótékony hatással van a szempillákra, és úgy döntöttem, az én rövid, vékony és szőke szempilláim most már megérdemlik az ápolást. Ezt az olajat különben patikában lehet beszerezni, árat sajnos nem tudok, mert még nem mentem utána, de ha jól tudom, nem egy nagy összeg. Így hirtelen az első online patikában a 100g-os ricinusolaj 400 Ft-ba kerül.
Hajra is alkalmazzák, az egészre, na, hát én egészen biztos, hogy nem fogom a brutálisan hamar zsírosodó hajamat összeolajozni, mert szerintem utána le is tolhatnám nullás géppel, olyan állapotba kerülne. Viszont a hajvégek ápolására szerintem ez egy szuper, természetes módszer. Végül pedig a szintén szőke, kb. nem létező szemöldökömre is alkalmazni szeretném majd, hátha kicsit megerősödik a szemöldökön is, és nem kell folyton festegetnem.


Mindezek a dolgok kozmetikusnál is kezeltethetőek, de bármennyire is jó lenne, ha valaki elmatatna az arcomon, jobban szeretem itthon megoldani az esetleges problémás beauty dolgaimat. Egyrészt szerintem olcsóbb, másrészt pedig szeretek próbálkozni, tesztelni, és végül rátalálni a megoldásra.  
Ezek a többnyire természetes módszerek mindenképp jobb hatással vannak a testre, mint a kozmetikusok által alkalmazott dolgok. Ezt úgy értem, hogy egy tartós szempillafestés nyilvánvalóan károsabb, mintha elkezdem egy természetes olajjal kezelni, és fokozatosan erősödnek meg a pillák, hosszabb távon őrzik meg szépségüket, mintha egyszerűen befestetném. 
A teafaolajról ugyanezt gondolom. Nyilvánvalóan hatásos, és egészségre nem káros módszerekkel tudnak segíteni a szakemberek, viszont ha van egy természetes szer, ami szintén képes a problémát orvosolni, akkor felesleges plusz pénzt költeni mindenféle kezelésre.

Ennyi volt hirtelen az ötletelésem, és ezek lettek volna a mostani regenerálódáshoz kapcsolódó gondolataim, remélem, hasznos volt Számotokra is!

csók!
                  bibonapsugár


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése