2014. július 29., kedd

Harmadik hónapforduló!

Kedvesek!

Kis szünet után visszatértem, és időközben elérkezett a harmadik hónapforduló is, így ismét összefoglalom Nektek pár szóban, hogy milyen bejegyzések születtek az elmúlt hetekben.

IKON részben Antonia Vairól olvashattatok, aki változatlanul hatalmas kedvenc nálam, egyre több dalát ismerem meg, és a közeljövőben koncertre is tervezek majd menni. A Dolinsko című dalt a bejegyzés óta találtam, és nagyon megtetszett, így emlékek frissítése miatt, vagy éppen, ha nem olvastátok a Hölgyről a bejegyzésemet, akkor hallgassátok meg. Szerintem egy populárisabb jellegű dal, de nagyon szép, és én imádom!

A beat nemzedék irodalmáról és atmoszférájáról is írtam pár sort, ami szorosabban kötődik az IKON részhez. Ebben a hónapban sajnos ez az egyetlen KULTÚRA bejegyzés született, mert a tervezett múzeumlátogatásainkat elhalasztottuk augusztusra. Akkor viszont két kiállításról is fogok posztolni!

Ahogy nézem a bejegyzéseimet, elég változatos a felhozatal. Sok témakörben született egy-egy bejegyzés, ilyen például a GASZTRO rovat is. A szuper könnyű és szuper finom csípős kukoricaleves receptemet osztottam meg Veletek. Remélem, megkóstoltátok azóta, ha nem, gyorsan pótoljátok be, ezeken a hidegebb estéken kimondottan jól jön egy ilyen melengető finomság!

A hónap elején lezajlott VOLT fesztivál kapcsán készítettem egy FESZTIVÁL BEAUTY-KALAUZt, amiben megmutattam Nektek, hogy én mit pakolok a neszesszerembe, ha egy hetes önkéntes sátorozásra, fesztiválozásra indulok. 

A NYÁRI HOLMI részben sok mindent bemutattam Nektek. Először is az Avon SUN+ Maxi Tan bőrszín élénkítő, hidratáló krém béta-karotinnal, illetve a Maybelline the Colossal Go Extreme Volum' vízálló szempillaspirál került terítékre, majd nem sokkal később pedig a Balea testápoló olaja és az essence all about matt! fixing kompakt púderje. Az Avon krém és az essence mattító púder mindennap használt termékek az én házam táján, imádom ők! A Balea olajjal próbálkozom, de már a posztban említettem, hogy meleg időben rémálom lehet a használata. Ezennel jelentem, hogy az! Egész nap olaj folydogált a lábamon, és bárhogy törölgettem, nem jött le. Elképesztően kellemetlen volt az egész napos futkározás közben ezzel foglalkozni... A Maybelline szempillaspirállal egészen addig elégedett voltam, amíg az Estée Lauder spirált ki nem próbáltam. Vízálló spirálnak mindenesetre változatlanul használni fogom.

Át is evezek a KÜLÖNLEGESSÉGEKHEZ. Ebben a hónapban két Estée Lauder termékkel jelentkeztem. Az egyik az eBayről rendelt 8 színű Pure Color szemhéjpúder paletta volt egy pirosítóval kiegészítve, a másik pedig a Sumptuous Estreme Lash Multiplying Volume szempillaspirál, amit Borsótól kaptam a diplomaosztómra. Mindkettőt nagyon szeretem, használom, babusgatom.

Magasabb árkategóriában mozogtam mostanság, most szembesülök ezzel. A PRE-TESZT részben elég sok The Body Shop terméket mutattam be Nektek. A teafaolajos három lépéses arctisztító szettet, a Nutriganics éjszakai krémet első ráncokra, a kamillás sminklemosót, az E-vitaminos nappali hidratáló krémet és a Moringás testradírt. Az arctisztító szett egyelőre nem tett csodát a bőrömmel, ahogy az éjszakai krém sem. Mindenesetre szorgosan használom őket és várom a fordulópontot! A testradír jó, finom illatú, puha lesz tőle a bőröm, de lehet, hogy kicsit erőteljesebb radírozásra lenne szükségem (erre ott van az előző havi mandulás, tengeri sós, olajos testradírom). A kamillás sminkemosó utazáshoz jó, de a teljes kiszerelést nem venném meg, mert csípi a szemem és nem végez tökéletes munkát... Az E-vitaminos arckrém hazsnálatát felfüggesztettem a teafaolajos miatt, de majd visszatérek rá, ha az nem tud semmit felmutatni. A mintaként kapott mandarinos body sorbet-t is elhasználtam, de nem vagyok érte oda, mert szerintem ragad felkenés után, olyan mintha cukros lenne.

A LUSH tusfürdőzseléjét is TESZTeltem, szeretem azóta is, csak sajnos a víz miatt elkezdett szétmállani.

A teafaolaj és a ricinusolaj mindennapos használatban vannak, a hegeim halványulnak, aminek elképesztően örülök! A szempillám és a szemöldököm még nem változott, de igyekszem.

Szerencsére vásárolni is eljutottam ebben a hónapban. Vettem szép virágos cipőt a Deichmannban, vékony pulcsit a C&A-ban, gumicsellót a kínaiban, és két szépséges felsőt a Hádában. Emellett minden statement nyakláncom megérkezett az eBayről. Mindent akciósan vagy alapjáraton olcsón vettem, így ezek miatt külön boldog vagyok!

Izgalmas hónap volt! Közben lezajlott a diplomaosztóm, és azóta kiderül, hogy sikeresen felvételt nyertem mester szakra is! Hurrá, hurrá! A következő hónap elég sűrű lesz, de igyekszem megörvendeztetni Titeket pár izgalmas bejegyzéssel. Kaptam egy új laptopot is,  ami azért jó, mert az előző gépen hiányzott a "c" billentyű, észrevehettétek, hogy néha kimaradtak a posztokból, de ez mostantól már nem fog előfordulni!

A következő bejegyzésig összegezzétek Ti is Hölgyek az elmúlt hetek történéseit, és élvezzétek az elmúlt évek legkevésbé nyári nyarát, amennyire csak tudjátok!


csók!
               bibonapsugár


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése