2014. július 22., kedd

KÜLÖNLEGESSÉG TESZT: Estée Lauder Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume szempillaspirál

Kedvesek!

Diplomás nő lettem! Ezzel kapcsolatban hoztam Nektek a mai bejegyzést, ugyanis az kis Borsómtól kaptam egy gyönyörűséget ebből az alkalomból. Bár, szabadkozott, hogy semmiség, meg nem ért hozzá és így tovább, mégis nagyon örültem az ajándékának, mert szuper kis darab. Egy Estée Lauder szempillaspirált ajándékozott nekem, egészen pontosan az Estée Lauder Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume szempillaspirált, így erről számolok ma be Nektek!


Eddig csak Borsóéknál kerültem kapcsolatba Estée Lauder spirálokkal, amikor valamiért náluk festettem ki magam, de különösebben mély nyomot sosem hagytak bennem ezek a kencék. 
Most mielőtt kipróbáltam volna a saját kis darabomat, rákerestem, és meglepődtem, mert nagyon kevés bejegyzést találtam róla. Viszonylag megoszlottak a vélemények, valaki szerint borzalmasan rossz és hamar beszárad, valaki pedig esküszik rá. Egy dolgot viszont összegezhetek, hogy minden használó szerint van alacsonyabb árkategóriás spirál, amivel el lehet érni ugyanazt a hatást. (Engem érdekelne melyik az, valaki?) Viszont a high-end termékek nagyjából mindegyikére igaz ez, a luxus érzése mégis felülírja a józan ész diktálta dolgokat. Van valami különleges abban, ha egy drágább kozmetikumhoz nyúlhat az ember lánya nap, mint nap.

Rátérve a szempillaspirálra. Mit ígér? Természetesen extra hosszú és dús pillákat, tartósságot, ápolást. Mint minden létező spirál a világon, szóval ezeknek már senki nem dől be, szerintem. Gyorsan felvittem egy kis sminket, és kipróbáltam, mit tesz a pilláimmal. 



Mint láthatjátok, valóban nagyon szép, hosszú pilláim lettek. Elég természetes a hatása, még akkor is, ha többször átfestem, és ez nagyon tetszik. Viszont az Astor szempillaspirálomról írtam, hogy teljesen természetes a hatása, mert nem nagyon dúsít, nem is hosszabbít, szinte csak megszínezi a pillákat. Az Estée Lauder spirál viszont tényleg dúsít és hosszabbít, mégsem karneváli az összhatás. Miután elégedetten konstatáltam az eredményt a festetlen pillák mellett, felkentem a másik szememre az aktuálisan használt Maybelline szempillaspirálomat.


Hát, meglepődtem. A Maybelline spirál annyira másképp viselkedett. Valahogy... nem formázta a szempillákat. Felkentem, és kisebb csoportokba terelgette össze a pilláimat, kusza lett az egész. Nem összetapasztotta, csak furán kezdtek állni a pilláim tőle. Vele szemben az Estée Lauder fantasztikus dolgot művelt. Minden pillát meghagyott külön, hosszabbította őket, szépen íveltté varázsolta és még dúsította is. A képeken is látszik, hogy a tesztalany mennyivel szebb tekintetet eredményezett, mint a másik, eddig használt spirál.

Mivel nem vízálló, így a Maybelline vízálló spiráljával nem vethetem össze, viszont önmagában vizsgálva jól bírja a kiképzést. Arcmosás után sem patakokban folyt rólam a festék, csak kicsit feketés lett a szemem körül a bőr.

A csomagolása szerintem nagyon szép! Eléggé szarka vagyok, és mindig rárepülök a fényes dolgokra, ennek a spirálnak pedig fényes, arany csomagolása van, a klasszikus "estéelauderes" sötétkékkel kombinálva, illetve a kezdőbetűs logóval van díszítve. Az összhatás nagyon "luxy", odavagyok érte, olyan, mint egy ékszer! 


A keféje klasszikus, szerintem nagyon hosszú az átlaghoz képest, de már korábban említettem, hogy vonzódom a gigakefés szempillaspirálokhoz, így ennek a hosszú verziónak a használata sem okozott problémát. Bár, szintén volt róla szó, hogy nem szeretem túlzottan ezt a klasszikus formát, mégis elboldogultam vele, a belső kisebb pillák festése is sikerült.


Egyébként a 01 Extreme black árnyalatút kaptam, tehát egy klasszikus fekete szempillaspirál. (Ha minden igaz, még barna változatban kapható: 02 Extreme brown.) A festék állaga különben olyan középúton van az Astor folyóssága, és a Maybelline krémessége között.


Összegezve tehát, ez egy jó spirál! Tartós, hosszabbít, dúsít. A kefe kicsit túlméretezett, de kezelhető, a csomagolás csillagos ötös, mivel gyönyörűséges.  Nekem nagyon bejön, azt hiszem beleszerettem, és biztos, hogy el fogom használni, külön jó, hogy nem volt éppen nem vízálló spirálom, így kapóra jött ez a szépség! Tesztünk létrejöttét és személyes boldogságomat pedig ezúton is köszönöm Borsónak!

Pontos árat nem tudok Nektek mondani, nem kerestem rá külön, mivel ajándékba kaptam, nem is illik. Krémmánián pedig 5-15 000 forint közötti kategóriába volt besorolva az enyém. Mondjuk, alapjáraton tudom milyen árkategóriában mozognak ezek a dolgok, szóval Borsókám, remélem, nem illetlenség, hogy számszerűsítettem a dolgokat.



Hölgyek, remélem, ezzel a gyönyörűséggel sikerült egy kis napfényt varázsolnom a Ti napotokba is, ha már az idő ilyen borzalmas!


csók!
                 bibonapsugár




2 megjegyzés:

  1. királynak tűnik ez a szempillaspirál. :) én mindig göndörítőt veszek, mert a pilláim alapjáraton nem elég göndörek, és ez a mániám. :D nekem az essence göndörítő get BIG! lashes spirál vált be leginkább :) egy időre kivonták, de visszatért új köntösben. :D míg nem létezett, a NYC city curls spirált használtam... nem rossz, csak nagyon meg kell tanulni vele bánni :D sok vele a macera - túl sokat vesz fel, és nagyon oda kell figyelni használat közben, különben összeragadhat az egész a picsába.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretem a macerás dolgokat, minél hamarabb, egyszerűbben legyenek szép pilláim. The very style blogos Szandra dicsért most nagyon egy Bourjois szempillaspirált, majd lehet h kuponnal beszerzem, mert kíváncsi vagyok rá nagyon!

      Törlés