2014. augusztus 6., szerda

SZERZEMÉNY: Ékszer SALE a Rossmannban (is)

Kedvesek!

Mint említettem, az augusztus egy sűrű hónap, meg muszáj sorozatokat néznem és Simseznem is (:D), viszont most egy szépséges poszttal érkeztem. Még múltkor beugrottam a Rossmannba, és láttam, hogy elkezdték az ékszerek leárazását. Ezek azok az ékszerek, amiket a Six, I am, C&A üzletekben is megtalálhattok. Azóta értesültem róla, hogy eljött a második leárazásos szakasz, tehát az, amikor 550 Ft a legdrágább szépség, így tegnap elmentem körbenézni. Hát, sikeres beszerző körút volt! Lássuk, miket vettem.


Mindig szoktam mondani a barátnőimnek, hogy ruháknál alap, de ékszereknél is fontos, hogy szettekben gondolkodjunk. Minden nőnek nagyjából a fejében van, hogy mit talál a szekrényében, de az is fontos, hogy a kiegészítők is meglegyenek fejben. Az ékszereknél nem mindegy, hogy arany, ezüst, réz, műanyag, fa stb. darabokat kombinálunk. Én például nem nagyon szeretek más anyagokat egyszerre viselni, sőt, az sem mindegy, hogy az ékszerben milyen gyöngyök, kövek, színek vannak, például egy strasszos nyakláncot nem veszek fel egy fa gyöngyös fülbevalóval. Strasszot alapban nem veszek fel. De értitek, mi a lényeg, én ilyen háklis vagyok.

A mostani szerzeményeimet is szettekben vásároltam, de az itthoni darabjaimmal is remekül kombinálhatóak. Minden darab vagy 300 vagy 550 Ft volt, egyedül a sok karkötő került 800 Ft-ba, és az is csak azért, mert korábban vettem, az első leárazáskor.

Az első szettben ezek a vékony arany színű karkötők, egy levélkemintás, krémszínű köves gyűrű, és három klasszikus fagyi színű (csoki, vanília, eper) fülbevaló van. Minden egyes karkötő más mintájú, festésű, külön-külön de egyszerre is hordható. A fehér festés miatt gyönggyel is jól kombinálható, vagy bármilyen fehér, krémszínű ékszerrel. Például ezzel a gyűrűvel, és hozzá a fülbevalókkal. A karkötő 800 Ft, a gyűrű 550 Ft, a fülbevalók pedig 300 Ft-ba kerültek.


A második szettben egy kérdéses darab található. Szintén arany színű mindkét darab, az egyik egy három soros vékony lánc, amin kis arany gombócok vannak, én azonnal beleszerettem! 550 Ft volt. Ehhez a nyaklánchoz pedig megvettem azt a fülbevalót, amit két éve szeretnék már, de mindig azt mondta valaki, hogy nagymamás, ne vegyem meg. Na, most egyedül voltam, 300 Ft volt, és úgy döntöttem, nem érdekel, ki és mit mond, nekem nagyon tetszik ez a darab már régóta. Különben pedig a legkedvencebb nyakláncomhoz is szerintem jól illik, így hopp, máris két szettem van. Ezt a nyakláncot a pótnagymamámtól kaptam, minden bizonnyal idősebb nálam, mégis imádom, és legtöbbször ezt hordom, mert rengeteg ruhámhoz jól megy. Vintage, retro, ismét működik a dolog!


A harmadik csapat egészen izgalmas. Egy cuki masnis gyűrű, amihez két egyszerűbb "karikagyűrű" is járt, illetve egy másfajta masni-bokrétás fülbevaló. Egészen ajándékcsomagnak fogom érezni magam, amikor ezeket veszel fel. Szerintem nagyon édes kis párost alkot ez a gyűrű-fülbevaló kettős. A fülbevalóra még Anya is azt mondta, hogy aranyos. Ritkán mond ilyet. A három gyűrű 550 Ft, a fülbevaló pedig 300 Ft.


Az utolsó szett kevésbé különleges szerintem, számomra elég lerágott csont ezt a levél-madártoll téma, viszont nem tudtam otthagyni ezt a két szépséget. A gyűrűt más ismertem, anno A felfedezőnek vettem egy ilyet, csak ha minden igaz, az ezüst színű. Én ebből is az aranyra szavaztam, hozzá pedig egy sima, vékony hosszú láncon lógó nagy madártoll alakú-mintájú medálos nyakláncot. Mindkettő 550 Ft volt.


Összegezve tehát az első szett 1650 Ft, a második és a harmadik 850 Ft, a negyedik pedig 1100 Ft volt. Az első szettből a karkötőt és a gyűrűt kuponnal vettem, szóval ott valamivel alacsonyabb a végösszeg, de 4000-4500 Ft-ból sikeresen megújítottam a teljes ékszerkészletemet, és ennek elképesztően örülök, mert ezer éve nem vettem már ékszert magamnak. Alig várom, hogy hordhassam őket!

Egy hasznos tipp: nagyban zajlanak a leárazások, így legyetek előrelátóak Hölgyek! Ezeket az ékszereket akár már karácsonyi ajándékba is meg lehet venni a Hölgy ismerősöknek, rokonoknak, barátoknak. 
Ezen kívül pedig a BOMB Cosmetics oldalán hatalmas leárazás van holnapig. Én már bevásároltam onnan karácsonyra, ugyanis elképesztően jó áron lehet a tündéri fürdősütiket megvenni, de ajándékcsomagok, krémek is részt vesznek az akcióban. Testvaj hiányában magamnak ezt a habos testvajat rendeltem, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz!


Hölgyek, mit vettetek a nyári leárazásokon?


csók!
           bibonapsugár

1 megjegyzés:

  1. az utolsó lánc nekem is megvan (mily meglepő :D), manapság az a kedvencem (mily meglepő még egyszer)

    VálaszTörlés