2014. szeptember 14., vasárnap

SZERZEMÉNY: bornprettystore ékszerek

Kedvesek!

Lelki hullámvasutam mélypontjain szívesen szoktam szép dolgokkal meglepni magam, ez elég rossz szokásom, de többnyire hatásos szokott lenni ez a módszer. Az elmúlt hónapban, amikor a bornprettystore.com kooperációs bejegyzést írtam, természetesen én voltam az első, aki felhasználta a 10%-os kupont. Kiválasztottam pár dolgot, amik nagyjából 2-3 hét alatt meg is érkeztek, így most megmutatom Nektek, hogy kedvet kapjatok!

Két nyakláncot és egy karkötőt rendeltem, bár, szívem szerint sokkal több szépséggel örvendeztettem volna meg magam, de korlátot kellett szabni a lelkesedésemnek. Összesen 9,50$ volt a vásárlásom, ami 2200 Ft körül van. A végösszegből lejött a 10%, de csak a teljes árú ékszerekből, ami nem sok, de mégis spóroltam valamennyit.

Az első szépség egy karkötő. Nem vagyok nagy karkötős, bár, rengeteg karkötőm van, az utóbbi pár évben nem nagyon hordom őket. Órát szoktam hordani, amellett pedig már nem szeretek karkötőt is felvenni, mert az már sok lenne. Ez a darab viszont nagyon megtetszett, úgyhogy gondoltam legyen, majd megoldom a viselés kérdését.


Ez egy három soros karkötő, egy gyöngysorból és két különböző láncból áll, illetve a gyöngysorba beékelődik egy apró, türkiz medál is. Anyukámnak nem tetszik, mert szerinte nagyon "bizsus", és hogy őt idézzem, "olyan, mintha a búcsúban lőtted volna". Na, ez egy kis betekintés volt a mindennapokba az én kritikus Anyukámmal :) Félreértés ne essék, én is látom, hogy "bizsus", viszont szerintem jól mutat felvéve, mert nem túl hivalkodó, mégis különleges kis darab. 4,71 $ volt, lejött a 10%, így átváltva kerek 1000 Ft volt. El tudnám képzelni olcsóbban is, mert nem vagyok biztos benne, hogy ér annyit, de ez sok mindennel így van, ebbe bele kell törődnöm!

A következő darab drága Anyukám szerint szintén nagyon "bizsus", Borsó a honlap képei alapján pedig kimondottan gagyinak, olcsónak nevezte. Hát, nem tudom, azért szerintem ez mind erős túlzás, de elfogadom a véleményüket. Nekem mindenesetre a képen és élőben is tetszik. Tény, hogy nem az a feketés, óarany bizsu, mint amiket inkább szoktam vásárolni, hanem fényes, sárgás arany színe van, szerintem emiatt tűnhet "olcsónak", mondjuk a képen ez nem látszik. De én szarka vagyok az utóbbi időben, és szeretem az arany dolgokat. 
Ez egy hosszú láncos nyaklánc, és szerintem nagyon szuper a hármas medál rajta: egy karika, egy háromszög és egy téglalap. Kicsit a Harry Potterből emlékeztet a Halál Ereklyéire, de mégsem az a minta, így asszociációs értéke is van már számomra ennek az ékszernek. 3,97 $, azaz 930 Ft volt.


A legutolsó darab pedig mindenkinek a tetszését elnyerte a környezetemben, sőt, én is pozitívan csalódtam benne. Ez egy óarany színű, masni medálos nyaklánc. A honlap képei alapján azt hittem, hogy sokkal rövidebb láncon lóg, mégis mikor felvettem, nagyon megörültem, mert hosszabb, mint vártam. Jobban szeretem az ilyen vékony láncos, nagy medálos nyakláncokból ezt a hosszabb fazont. Szóval ez a szépség nagyon kis aranyos, az új rózsaszín, kis virágos felsőmmel pedig nagyon bájos, kislányos az összkép, úgyhogy alig várom, hogy felvehessem! Ami viszont teljesen irreális, hogy ez volt a legolcsóbb, ugyanis 1,29 $, kb. 300 Ft volt. Egy ilyen típusú nyakláncot itthon simán 1500 Ft fölött lehet beszerezni. Nagyon örülök neki!


Összegezve tehát elégedett vagyok a bornprettystore termékeivel, áraival és a szállítási idővel is. Én ezt a darabot még mindenképp be szeretném szerezni:



Továbbra is él a 10 %-os kedvezmény a teljes árú termékekre  a Jewelry & Accessories és a Hair Salon & Decoration kategóriákban, a kuponkód pedig változatlanul BKAT10

Hajrá Hölgyek, lepjétek meg magatokat szépségekkel: www.bornprettystore.com


csók!
                  bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése