2014. szeptember 13., szombat

TESZT: Avon Color Trend rúzs (Coral Wisp), Nailwear pro+ körömlakk (Honeydew Dazzle)

Kedvesek!

Szereztem pár dolgot az Avonból is, így a mai második - visszatérésem örömére megírt - bejegyzésben!

Régen, sminkelésem hajnalán, rengeteg dolgot az Avonból szereztem meg, és tudom, hogy a mai napig nagyon sokan Avon vagy Oriflame dolgokkal kezdik a pályafutásukat, vagy akár le is ragadnak nála. Én szerencsére továbbléptem, de néha azért átfutom a katalógust, hogy van-e valami, ami nélkül nem élhetek. Júniusban ki is választottam egy rúzst, egy körömlakkot és egy parfümöt, a múlt héten érkeztek meg mindenféle szabadságolás miatt.


Sajnos, el kell mondjam, hogy nem véletlenül szoktam le az Avon termékekről. Szomorúan tapasztaltam, hogy bizonyos termékek minősége mit sem változott a több éves kihagyásom alatt. A parfümök szerintem 10 éve ugyanazokban az illatokban beszerezhetőek, ha kidobnak egy újat, akkor abban egy régebbi verziót fel lehet fedezni simán. Ez jó is lehet, hiszen én is évek óta innen szerzem be a kedvenc parfümömet, ami először egy Valentin napi különkiadás volt, majd visszavonták, és kb. egy évvel később a Secret Fantasy néven ismét visszakerült az újságba. Én örültem a legjobban, mikor a rég elfelejtett, imádott illatot fedeztem fel a csuklómon a lapok dörzsölgetése után.
A most rendelt illat sem túl nagy újdonság, meggyőződésem, hogy volt már ilyen illatú parfümöm az Avontól, ráadásul nem is túl kellemes az illat, így nem szeretnék erről Nektek bővebben írni, annyira nem izgalmas.

Visszakanyarodva az újonnan rendelt termékekhez! A rúzstól, amit rendeltem, nem vártam, hogy MAC minőséget fogok kapni, de azért mégiscsak lesokkolt a borzalmas minősége. Color Trend Coral Wisp árnyalatú rúzsról van szó, aminek a színe nagyon megtetszett, gondoltam jó lesz így nyárra. Mivel augusztus végén érkezett meg, így nem volt alkalmam a nyáron használni, de most ősszel sem tudom, mivel kb. lehetetlen.



Alig pigmentált, viszont ha többet rakok fel, hogy színe legyen, azonnal egy csúnyán, láthatóan vastag festékréteg lesz az ajkaimon, ami az első mozdulat után elkezd az ajkak ráncaiba összegyűlni. A tartósságáról nem érdemes beszélni, mert nem nagyon van neki, már attól lejön a feltett rúzs fele, hogy egy zsepivel leszedem a felesleget. Úgy látszik az egész maga a felesleg a rúzs viselkedése alapján... Csomósodik, apró darabokban kerül fel már alapban az ajkaimra, és amikor elkezd "száradni", szintén darabosodik, kimondottan kellemetlen érzés.

Mindent megtettem a rúzsért, hátha velem van a baj. Cukorból, olíva olajból és mézből csináltam egy keveréket, és ezzel leradíroztam az ajkaimat. Ezután lemostam, és fogkefével átdörzsöltem, hogy szép, élénk árnyalatú legyen, majd lemostam micellás vízzel, hogy semmilyen "maradék" ne legyen rajta, végül pedig a szuper tápláló Carmex ajakbalzsamommal hidratáltam. Ezután feltettem a rúzst ismét, azonban az eredmény változatlan. Alig pigmentált és foltosan fed, de legalább nem darabosodik.
Sajnos, képet nem tudtam Nektek készíteni, mert semmi nem látszódik a rúzsból az ajkamra felkenve, olyan mintha egy enyhén színezett szájfény lenne, a fényviszonyok sem a legalkalmasabbak ebben a felhős, borzalmas időben.

Az illata és a színe szép, de sajnos ezzel nem sokra megyek, így ha pontoznám a termékeket, akkor egy 10-es skálán kb. 2 pontot kapna, és ebben az is benne van, hogy a csomagolása aranyos. A színe egyébként egy narancsos, pirosas korall árnyalat, ahogy a neve is mutatja. Igazán kár érte! Árban nem vágott földhöz, akciós volt, pontosan nem emlékszem, de 5-600 Ft lehetett nagyjából.

A másik termék, amit teszteltem, az egy körömlakk. Avon Nailwear Pro+ lakk Honeydew Dazzle árnyalatban. A színnel itt sincsen probléma, mert valami elképesztően szépséges, teljesen le vagyok nyűgözve. Cserébe a fedése borzalmas, a harmadik réteg felvitele után sem tökéletes az eredmény. 
Viszonylag hamar szárad, legnagyobb meglepetésemre pedig még tartós is, 4-5 napot simán kibír. Ha négy rétegben viszem fel, a fedése még mindig nem tökéletes, ám sikerül annyit lakkot felvenni, hogy már a lakk mennyisége miatt kezd el repedezni. Esetleg nagyon vékonyan újra fogom próbálni, de elveimmel ellentétes, hogy négy réteg lakkot kelljen feltennem, hogy szép legyen a végeredmény.


Nem a szokásos kékes menta zöld, hanem inkább a sárgába hajlik, nekem az a zöld húsú sárgadinnye jutott eszembe róla, a neve is erre utal. Egyébként pedig apró csillámok vannak a lakkban, amik még bájosabbá teszik a végeredményt.
Összegezve tehát a fedése nem szép, de a többi kritériumot teljesíti, így pozitívnak értékelem a lakkot. Sajnos, a mostani (szeptemberi) katalógusban már nem lehet ezt a színt megrendelni. Egyébként azt hiszem akciós volt, mert kifutó termék volt, és olyan 4-500 Ft körül rendeltük, de erre nem vennék mérget, sajnos, nem emlékszem.

Most meg fogok próbálni egy másik rúzst az Avontól, mert extra tartós hatást ígér, és találtam egy nagyon jó színt is, szóval nem adom fel!

Hölgyek, Ti hogy álltok a két katalógussal és a termékeikkel?

csók!
              bibonapsugár

2 megjegyzés:

  1. hát nekem volt, ami nagyon bevált, volt ami nagyon nem/hidegen hagyott :D a testvajért ami nekem megvan én odavagyok, volt jó pár parfümöm tőlük, amit szerettem, lakkokkal nem szokott bajom lenni, illetve a régi lakkjaik szerintem nagyon jók voltak. viszont szemfestékben rendeltem már borzalmasat (mondjuk jót is), a tusfürdőik nem jönnek be, a kicsavarható szemceruza állandóan letörik, (mondjuk anyukám imádja) és az arckrém sem vált be... szóval vegyes érzésekkel vagyok ("tanácsadó" létemre) az avon iránt. plusz nagyon sok termék túlárazott benne szerintem. mindenesetre jó végignézegetni mindig a katalógust :D :) és mindig elcsábulok valamire xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is évek óta egy Avon parfümöt használok, másikakkal váltogatva mondjuk. A túlárazásban igazad van, de sajnos, több szerintem a negatívum a termékeikben, mint a +. A legnagyobb hibája, hogy mindig elcsábulok, ha végiglapozom. Újra és újra :)

      Törlés