2014. október 10., péntek

SZERZEMÉNY: Glamour-napok 1.

Kedvesek!

Ismét Glamour-napok, ismét nagy bevásárlás! Úgy döntöttem ma és holnap is posztolom Nektek a szerzeményeimet, hogy ne egyben legyen rengeteg minden.

A tegnap esti Antonia Vai koncert után kicsit nehezen indult a reggelem, de eldöntöttem, hogy még az órám előtt beugrom a Rossmannba. Nem terveztem nagy vásárlást, egy BB krémért mentem be, de aztán egy másik apróság is bekerült végül a kosaramba... 

A Garnier zsíros és vegyes bőrre ajánlott bőrtökéletesítő olajmentes textúrájú BB krémjét vettem meg, a világos árnyalatot, hiszen közeledik a tél, és ilyenkor BB krémből, és alapozóból is a világosabb árnyalatokra szoktam váltani. Ezt a krémet még nem próbáltam, csak a Garnier sima BB krémjét, így majd lehet, hogy fogtok hallani róla, ha már használtam. 
5in1 szuper krémmel van dolgunk, ugyanis: mattít, csökkenti a pórusokat, hidratál, fokozza a bőr ragyogását illetve 20-as fényvédő is van benne.
40 ml-es kiszerelés, 1999 Ft az eredeti ára a Rossmannban, most viszont a 33%-os kuponnal 1339 Ft volt. 

A random termék a Catrice Allround korrektor palettája, amiről már sokat hallottam, és mindenképp ki szerettem volna próbálni, hogy mit tud, izgatottan várom, hogy elégedett leszek-e vele, erről mindenképp be fogok számolni Nektek, mert izgalmas darab. Szintén a Rossmannban vettem, eredeti ára 1099 Ft, 25%-os kuponnal 820 Ft.

Egyetem után bementem a Tescoba is, megnézni mi a helyzet az F&F részlegen, mert egy nadrágra mindenképp szükségem volt, és találtam is! Ez egy sima csőszárú, vékony anyagú, kék F&F farmer, de nem jegging kivételesen, amikre rákattantam, hanem rendes nadrág. Ez 5900 Ft-ról le volt árazva 2945 Ft-ra. Viszont a pénztáros néni nem volt képben, és én sem figyeltem, így véletlenül ebből is levonta a 20%-ot, pedig mivel akciós, elvileg nem szabadott volna, én mondjuk jól jártam, mert végül 2360 Ft lett a gatya.

Emellett pedig nagy táskakeresési lázban égek, mióta elkezdődött ez a félév, mert a vállam sajnos megadta magát, és konkrétan nem tudok semmilyen válltáskát hordani. Hátizsákot nem találtam megfelelőt, így gondoltam veszek egy nőcisebb darabot, ezt a könyökhajlatban hordhatós fazont. Bár, nem terveztem, mégis találtam egy szuper darabot a Tescoban, így lecsaptam rá azonnal! Műbőr, világosbarna F&F tásenka, fel-le csatolhatós keresztpánttal, és könyökhajlatos dupla pánttal. Egy légterű, csak egy telefontok és egy kis cipzáros zseb van benne, a bélése pedig legnagyobb bánatomra egyszínű, de ezt azért megbocsátom. 5900 Ft helyett 4720 Ft lett végül, ami elég jó ár szerintem, főleg hogy egyértelműen szerelmes lettem ebbe a táskába!

Ja, és mikor hazaértem, az én drága Anyukám, egy London útikönyvvel várt, amit az itteni Coopban vett, 400 Ft-ért. Azért érdekes, mert az Olimpia miatt adták ki Szurkolj Londonban címen, viszont az Olimpiáról kb 20 oldal van, a többi viszont bemutatja a Londoni látványosságokat, múzeumokat, pubokat, vásárlási lehetőségeket stb. Van benne térkép, meg minden földi jó. Mindez pedig azért izgalmas, mert jövő héten szerdán Borsóval kiruccanunk Londonba 5 napra, és már tűkön ülök, annyira várom! Még sosem repültem, és még sosem voltam Londonban, így elképesztően izgatott vagyok az utazás miatt!

A kép minőségéért elnézést, de sajnos az este fotózás sosem jó ötlet :( A táska sokkal világosabb barna, mint ahogy ezen a képen látszik, itt csau színe van, de egyébként ilyen világosabb, tejeskávés árnyalatú.



Ezeket vásároltam ma, holnap ismét jelentkezem, mert Győvel megyünk C&A-ba, DM-be, és még ki tudja hova?! A szerzeményeket pedig feltétlen bemutatom majd Nektek!

Jó shopping ünnepet Hölgyek!

csók!
             bibonapsugár

1 megjegyzés:

  1. wehehehe én is nagyon várom a vásárlást, bár ez csak vasárnap következik majd be! :3 nagyon sok minden kell és erre jó alkalom ez a hétvége :) pulcsitól kezdve samponig és fehérneműig minden kellene :D és akkor lakkról még szót sem ejtettem

    VálaszTörlés