2014. november 15., szombat

Kívánságlista

Kedvesek!

Lusta voltam megint fotózni, de az internet csodái szerencsére kisegítenek ma. Szóval úgy döntöttem, egy (karácsonyi) kívánság listát fogok ma csinálni, hogy láthassátok, mik azok a termékek, ruhák, könyvek stb., amik megszerzése iránt olthatatlan vágyat érzek. Most ez az ősz valahogy hatással van rám, mert mindenféle új igényeim vannak... Ruhák, hozzá leggingek, parfüm hideg időre, rúzs és így tovább. Azt hiszem öregszem. Na, de lássuk azt a listát!

Az első, a legeslegeslegeslegnagyobb vágyam jelen pillanatban Giorgio Armani Sì parfümje. A decemberi Marie Claireben volt egy minta, és szerelem volt első illatolásra! Nagyon régóta szeretnék valami új téli illatot találni magamnak, és végre! Úgy éreztem szeretnék valami olyasmit, ami melegséget csempész a hideg napokba, és mámorító illatfelhőt von körém... Sì ? Sì.


Nem leszek túl expert, nem vagyok jó a parfümök illatának meghatározásában, így mindenfélét majd össze-vissza hablatyolok, aztán bemásolom a parfüm hivatalos leírását.
Ez egy érettebb illat. Nem bohókásan, fiatalosan édes, hanem már-már émelyítően. Szerintem elképesztően kifinomult, sikkes, igazi klasszikus illat. Kicsit füstös, nehezebb, semmiképp sem friss vagy pezsdítő, de édes, melegséget ad, elbódít, egy leheletnyit pedig fanyar is talán (ez több napi nonstop szaglászás után tűnt fel). Sokkal nőiesebb és komolyabb, mint az eddigi illataim voltak. Imádom.

Hivatalosan pedig: "The perfume combines 3 notes: blackcurrant nectar, modern chypre, and blond wood musk with touches of freesia and May rose."

Cate Blanchett a reklámarca
Egyébként 24 000 Ft a 100 ml-es kiszerelés belőle, úgyhogy gyorsan el is rontom a sikkességet a low-budget megoldásommal! 
Szerencsére fantasztikus parfümutánzatokat lehet beszerezni manapság legális úton, úgyhogy meg is van mentve az egyetemista büdzsém a 2000 Ft-os, 100 ml-es Cote Azur Sin nevezetű utánzattal! Nyilván nem olyan szép az üveg, és a parfüm "mondandója" is megváltozik, meg a minőség sem ugyan az, de az 1580 Ft-os DKNY Be delicious utánzat parfümömmel olyan boldog vagyok, hogy az Armani utánzatommal sem fogok szomorkodni egy percig sem. 
Szuper ajándék lenne karácsonyra, de addig sajnos, nem várhatok, és jövő héten elmegyek megszagolni, majd azonnal megveszem, ha olyan, amilyennek lennie kell.

Amire szintén hatalmas szükségem van, az a The Body Shop karácsonyi kiadásából a Vanília brülé illatú testvaj. Nem ragozom nagyon, aki ismer, tudja, hogy csendben TBS fan lettem, nem csendben imádom a vanília illatot, és a testvajakat sem vetem meg mellesleg, plusz kezd kifogyni a tavalyi Prágában vásárolt vaníliás testvajam. Az előző évi karácsonyi vaníliás illatnál az idei kicsit édesebb, abszolút érthető, hogy egy édességről lett elnevezve. Szóval ennek NAGYON örülnék, és NEM veszek magamnak belőle. A kézkrémet megveszem, azzal ne lepjen meg a Jézuska.
Az 50 ml-es 1990 Ft, a 200 ml-es pedig 4990 Ft.
Térjünk át a ruhákra! Pár alapdarabra fáj a fogam mostanság, illetve be kell hoznom a lemaradásomat, mivel szoknyát hordó nő lettem végre! 
Soha, egy darab szoknyát senki nem látott rajtam, csak szökő évente, de tavaly tavasszal elindultam a lejtőn, és múlt héten vettem három ruhácskát is. A ruhabeszerző akcióm változatlanul folytatódik, ugyanis a jelenlegi gyűjteményem nem elégíti ki igényeimet, így még muszáj ruhákat turkálnom



Ehhez pedig leggingeket is be kell szerezzek, mert jóval kényelmesebbek, mint a harisnyák. Persze, harisnyák is kellenek, de most a legging szerzés az egyik fő feladatom. Szeretnék fekete, sötétkék, bordó, sötét kékes zöld, és sötétszürke legginget is. Forever21 webshopban találtam ezeket 5 EUR/db, tökéletes a színük, jutányosak, csak a méretezéssel vannak aggályaim, még meglátom, hogy rendelek-e.



Szeretnék egy jó téli kabátot is. Nálam a téli kabát nem a pufajka. Én bolond vagyok, és kb. 7 éve a piros szövegkabátomban nyomom a telet, és szeretnék egy sötétkék, vastag kötésű-horgolású(?), kapucnis, dupla gombos szövetkabátot. Van ilyen. Nem csak egy álomkép. A C&A-ban tavaly lehetett kapni, de volt egyel kisebb és kettővel nagyobb, mint ami kellett volna, illetve mire rájöttem, hogy álmaim kabátja létezik, addigra a kettővel nagyobb volt az utolsó darab az országban, és az is félre volt tetetve. Vissza kellett volna mennem az egyel kisebbért...

Szeretnék még egy vastag, szép kötésű, drapp körsálat (olyat, amit kétszer kell feltekerni, a szimpla körsálakat nem csípem) és hozzá illő lábszármelegítőt is, ha van tippetek, hogy holt tudnék beszerezni, jelezzétek, mert lusta vagyok végigjárni minden üzletet Stradivarius, Pull&medve, Bershka, Camaieu, C&A, H&M, nyugati aluljáró mind játszik, szóval ha valahol találkoztatok ilyennel, légyszi, írjátok meg kommentben, vagy FB-on. Illetve egy vastag, szimpla kötésű fekete lábszármelegítőt sem vetnék meg, ahhoz sálam szerencsére van.


Cicákat, kutyákat és unikornisokat is szeretnék, na, meg egy prímást is magamnak itthonra, de sajnos ezek a kevésbé tudom megoldani. Kakasokat a nagypapám tegnap vett, úgyhogy most Jónás és Jonatán, a két kakas a kedvenc háziállatom éppen. Ezer éve szeretnék KAKASt, és végre teljesült egy álmom!

Könyvek terén most viszonylag kevés van, amit nagyon szeretnék, de Hajnóczy Péter Jelentések a süllyesztőből könyvét, ha valahonnan elő lehet ásni, akkor boldog bölcsész blogger lennék vele. Marquez A szerelemről és más démonokról, illetve Burgess Gépnarancs régóta vágyam márés a Gomba kalauz, amihez összecsukható gombaszedő bicska is van, tisztítókefével a végén. Ez utóbbit az Anyukáméktól fogom kérni, hogy megbizonyosodjanak elhivatottságomról, amit a gombászás iránt érzek.


Remélem, szolgáltam pár ajándékötlettel az engem szerető és rendszerint meg is ajándékozó barátaim számára, illetve a többieket is ösztönöztem egy kis karácsony előtti listázásra.

csók!
             bibonapsugár



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése