2014. november 10., hétfő

Marie Claire Fashion Days 2014

Kedvesek!

Hétvégén A felfedezőnek köszönhetően eljuthattam a Marie Claire Fashion Daysre, ami hatalmas élmény volt egy ilyen divatbolondnak, mint amilyen én vagyok. Gondoltam írok Nektek egy kis élménybeszámolót erről az eseményről. Sajnos, a képeim nem lettek a legjobbak, így majd a Marie Claire honlapjáról is fogok képeket használni, hogy Ti is gyönyörködhessetek egy-két ruhakölteményben!

A Király utcai VAM Desing Centerben került megrendezésre a Fashion Days, péntektől vasárnapig. Pénteken sajtós nap volt, szombaton és vasárnap pedig bárki ellátogathatott, akit érdekelt. Mi szombaton kapunyitás után nem sokkal érkeztünk, és eleinte nem tudták a meghívónkat hova tenni, de szerencsére nem maradtunk kinn, rájöttek a megoldásra, és bejutottunk. 


A belépő egyébként 990Ft volt minden napra, ami szerintem egyáltalán nem vészes, hiszen déltől egészen este 11-ig voltak programok, és elég jól el lehetett ütni az időt. Az egész helyszín egy régi bérházból volt kialakítva egyébként, pedig mi olyasmi központnak képzeltük, mint amilyen a Millenáris, de jól nézett ki, így nem panaszkodom. A földszinten volt az udvar részen felállítva a kifutó, körülötte a székek, fotózkodós rész, üvegasztalok, promóciós standok. Az emeleten voltak a workshopok és az eseményen résztvevő márkák standjai. A bejáratnál régebbi Marie Claire számokat lehetett elvenni, és a Hungária pezsgőkóstoló stand is ott volt. Ezt gyakran látogattunk a finom pezsgő miatt, meg nyilván sikkes érzés pezsgőspohárral a kézben nézni a bemutatókat, vagy csak bolyongani a nagy márkák állomásai között.

Minden fél órában volt bemutató, engem inkább a tervezői bemutatók hoztak lázba, az ilyen Heavy Tools, Maybelline stb. bemutatók annyira nem voltak izgalmasak, de párat azért megnéztünk, ha más nem azért, hogy az utána következő bemutatón jó helyünk legyen. Számtalan magyar tervező ruháit nézhettük meg, és minél későbbi volt egy program, annál jobban ámultunk, bár, lehet, hogy az időzítés és a kreációk "szépsége" csak az én agyszüleményem.

Pár nevet szeretnék kiemelni mindenképpen.
Az első név a CAKÓ lesz, ez Cakó Kinga tervező munkáit rejti, akinek a most bemutatott 2015 tavasz-nyár kollekciója teljesen lenyűgözött engem. Pasztellrózsaszín, korall és vízfestékesen elmaszatolt hatású színes mintás lenge ruhákat láthattunk, és a modell lányok olyanok voltak, mint egy csapatnyi tavasztündér! Engem teljesen elvarázsolt az a pár darab! CAKÓ Facebook oldalán találtam ezt a képet, nagyjából láthatjátok, hogy miért tetszett nagyon ez a pár ruha.


Celeni bemutatót, tehát Cselényi Eszter kollekcióját szeretném még kiemelni, ami egyszerűen fantasztikus volt! Tátott szájjal bámultam a kifutón végigsuhanó modelleken a ruhákat. Az egész kollekcióban a fehér, bézs, nagyon világos illetve a kék szín dominált, és minden világos darabot egy nagyon izgalmas, különböző kék árnyalatokban megjelenő minta dobott fel. Mint most megtudtam PAF (Pintér András Ferenc) festette ezeket a kék mintákat, és mindegyik darab kézzel festett, egyszeri és megismételhetetlen. Elképesztően gyönyörűek voltak! Cselényi Eszter FB oldaláról hoztam fotókat.

 


Ezen a kettőn kívül még rengeteg tervező munkáit csodálhattuk meg, de nekem ez a kettő volt a kedvencem. ANNAEVA, ZIGI és Daige kollekciói tetszettek még leginkább, szerintem érdemes az ő műveiket is nézegetni. Illetve ZIGI kollekcióját eVe ékszerekkel felszerelkezve mutatták be a modellek, és teljesen szerelmes lettem ezekbe az ékszerekbe! Erre a gyűrűre pedig feltétlen szükségem van, a FB-on is nézelődhettek különben a többi csoda között, ha Titeket is lenyűgözött ez a darab:

Az ismert tervezők mellett Az év fiatal divattervezője pályázat nyerteseit is kihirdették, innen a közönségdíjas alkotást szeretném kiemelni, mert egyértelműen ez volt az a darab, ami engem is leginkább meggyőzött. Pomozi Péter ruhája:


Nagyon jól éreztük magunkat a csajokkal, hatalmas élmény volt egy igazi divat eseményen részt venni, végig a Szex és New York járt a fejemben, és teljesen el voltam alélva a sok szépség láttán. Szuper volt!

csók
                  bibonapsugár 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése