2014. december 5., péntek

Karácsonyi nyereményjáték!!!

Kedvesek!

Úgy döntöttem, csinálni fogok karácsony alkalmából egy nyereményjátékot :) 


A játék mától, azaz december 5-től indul, és két hétig tart, december 19-én fogok sorsolni, klasszikus kalapba dobós módszerrel. Minden teljesített feltétel +1 esély, ha mind a négyet teljesítitek négyszer kerül a kalapba a nevetek. 

FONTOS! Ha nincs komment vagy FB-on, vagy itt, akkor a nevetek nem kerül bele a kalapba, mivel nem jeleztétek, hogy részt szeretnétek venni a játékban. 

Most pedig a játékra való jelentkezés feltételei:

1. Lájkold a blog FB oldalát!

2. Iratkozz fel a blogra az oldalsávon!

3. Oszd meg a nyereményjáték FB posztját!

+1: Kommentben jelezd, hogy részt szeretnél venni a játékban!
(Ez azért kell különben, mert tudom, hogy Borsó például már régen lájkolta a FB-ot, és azt is tudom, hogy NEM szeretné megnyerni a csomagot, így nem szeretném másoktól elvenni az esélyt ilyen esetben.)

A nyertes nevét ki fogom tenni ide, és FB-ra is, és felveszem majd vele a kapcsolatot, egyeztetjük a részleteket.

Hogy mit nyerhettek?





A terméknevekre kattintva az adott termék márkájának hivatalos oldalát találjátok, hogy utána tudjatok nézni. Swatchokat értelemszerűen nem rakok be, mivel nem fogom felbontani egyiket se, de Ti keressetek csak rá :)

Sok sikert Mindenkinek!

bibonapsugár

10 megjegyzés:

  1. Szia! köszönöm a lehetőséget!
    Judy,Szösz-mösz néven követlek GFC.
    A facebookon: Judit T. néven, osztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/nailjudit/posts/1580332445534643?pnref=story
    Tudom, nem feltétel: de a blogom oldalsávjában osztom a játék képét: http://judymuhely.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, hogy kitetted a blogodra is, a többit pedig már fel is jegyeztem ;)

      Törlés
  2. megosztottam, kitettem a blogomra meg minden :))) ♥

    VálaszTörlés
  3. Szia köszönöm a lehetőséget! :)

    Facebookon Bernadett Detti Darai néven követlek.
    Detti néven vagyok feliratkozva a blogra.
    Megosztottam facebookon a játékot.
    link: https://www.facebook.com/bernadettdetti.darai

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Köszi a lehetőséget! :)

    Facebook: Bodza Joó :)
    GFC: Bodza Cuncimókus :)
    Megosztottam a képet Facebookon. :)

    Engem most lenyűgözött az a Miss -Tökéletes Burgundis-pirosas-vöröses-, elnézést, Sporty lakk. :3 ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Kihagytam... Áhh, hogy lehetek megint ilyen béna???
      JELENTKEZEM!

      Törlés
  5. Szia! :)

    Köszi a nyereményjátékot, szeretnék jelentkezni. :)
    Facebookon Bius Szi-Pál, itt Bius Sz néven követlek, a facebook megosztásról pedig itt a link. :) https://www.facebook.com/szipalbius/posts/10203006889365636
    A blogom oldalsávjába is kitettem, hátha többen rátalálnak a blogodra. :) http://koromfesteszet-szbius.blogspot.hu/

    Köszi a lehetőséget még egyszer. :)
    Bius

    VálaszTörlés
  6. Szia!Szeretnék jelentekzni!
    Csak most találtam a blogodat és tetszik!
    Jajjjj az a kecsketejes krém *----*Kell
    Fel vagyok iratkozva, követlek mindenhol stb.
    Facebookon megosztottam.Nevem : Lackner Laura

    VálaszTörlés