2015. február 8., vasárnap

Ajakbalzsam gyűjteményem

Kedvesek!

Lassan rá kellett döbbennem, hogy sok nőtársamhoz hasonlóan, én is előrehaladott ajakbalzsam mániában szenvedek. Régen (egy évvel ezelőttig?) eléggé hidegen hagytak ezek a dolgok, mindig volt egy Labellom, de nem használtam gyakran, ha igen, akkor sem a funkciója miatt, hanem mert miért ne? Ez mostanra megváltozott, és imádom az ajakbalzsamokat, így megmutatom Nektek miből áll a kis gyűjteményem.


A tubusos Carmex megvásárlásakor alakult ki a függőségem, ugyanis hamar rájöttem, hogy a Carmex egy csodaszer, és ezt azóta is hangoztatom mindenhol. Szerintem ez a tubusos a leghatásosabb, még a többi Carmex közül is.  Sokan nem szeretik az illatát, mert egy erőteljes, gyógynövényes illata van, ami nem feltétlenül kellemes, bár, számomra a mindennapok része, így már nem is tudom megállapítani, hogy miért lehet fura másoknak. Nem szuper pinky pink epres illatú, ez tény, viszont egyik hercegnős ajakbalzsam sem annyira jó, mint a Carmex. Sűrű, sárgás, átlátszó ragacsos zselé, maga az ápoló, amiből nagyon kevés elegendő. Sokáig fenn marad, hosszan ápol, és bizserget.
Akciósan vettem a Rossmannban 500 Ft-ért, 600-1000 Ft között kapható a drogériákban, elvileg a Müllerben a legolcsóbb, de ezt még nem ellenőriztem. Kiszerelés: 10 g-11,6 ml.


A BOMB Cosmeticst almás ajakbalzsamot az első PIXIBOXomban kaptam, és előszeretettel használtam nyáron, amikor nem volt szükségem olyan masszív ápolásra, mint amit a tubusos Carmex ad. Az illata olyan, mint az ilyen alma püréknek, amit lehet kapni az áruházakban. Nem a mesterséges almás illat, mint pl.: a TBS cukros alma termékeknél. Ez 6 hónapig használható, bevallom, nagyjából júliusban volt utoljára használva, így lehet, hogy már lejárt a szavatossága. Tégelyes csomagolásban van, a színes matrica hamar lekopik, így kevésbé szép látvány, sajnos. Az ápoló sárga, almapüré színű, kevésbé kemény állagú, picit ragacsos, de minimálisan. Nem marad fenn túl sokáig.
Teljes áron a BOMB üzletekben és webshopon lehet megvásárolni, 1390 Ft-ért. Kiszerelés: 9ml.


A stiftes Carmex szuper alternatíva nyárra, hiszen könnyedebb a textúrája, és még fényvédő is van benne. Nem utolsó sorban ez a legpraktikusabb darab mind közül. A hatása nem olyan zseniális szerintem, mint a tubusos tesójának, de ha nyárra használom, akkor ez nem is baj. Klasszikus "rovarirtós" sárga-piros csomagolása van, a balzsam sárgás, átlátszó, kevés is elég belőle, és itt is megvan a jól ismert bizsergető érzés. Picit darabosodik egy idő után az ajkakon, de sokáig fenn marad.
Müllerben, DM-ben, Rossmannban lehet megszerezni, 600-1000 Ft között mozog az ára, állítólag a Müllerben a legolcsóbb. Kiszerelés: 4,25 g- 4,9 ml.


A kakaóvajas Vaselinet Londonban vettem, és olyan illata van, mint a vanília pudingnak. Ennek sokkal olajosabb az állaga, mint a többinek, kevésbé hidratál, de azért ha épp ez akad a kezembe, akkor ezt teszem fel. Lapos, nagy fém tégelyben van, a balzsam színe világos sárga, és szép fényt ad az ajkaknak, bár nem marad fenn sokáig. 
Az árára nem emlékszem pontosan, de azt hiszem 2 font körül volt, ami kb. 800 Ft. Itthon nem lehet kapni :( Kiszerelés: 20 g.


A Coconutoil argános ajakbalzsam a második, azaz a legutóbbi PIXIBOXomban volt, és nagyon örülök, hogy ezt kaptam, és nem a levendulásat, ugyanis falra mászok a levendulától. Ez egy kókuszolaj alapú, teljesen természetes ajakápoló. Finom kókusz illata van. Hidegben kővé dermed, melegben felolvad, így ildomos megfelelő hőmérsékleten tárolni a könnyed használat érdekében. A csomagolása nagyon igényes, kis fém tégely fehér matricával, sárga-zöld-barna feliratokkal, ami abszolút természetes kozmetikum hatását kelti, már látványra is. A kupak belsejében még egy bölcsességet is kapunk: "Don't wait for the perfect moment. Take the moment and make it perfect." Ez so deep, de mindenesetre jó ötlet, még szuperebb lenne, ha mindegyikben más szöveget lehetne találni. Az ápoló színe tört fehér, nagyon sűrű, kemény állagú, tartóssága, ápolása korrekt, de nem Carmex. Van, akinek ez jobban bejött, mint a Carmex, így én is ezt reméltem tőle, de mégsem, bár megközelíti. 
Piros pont a természetességért (annyira az, hogy meg is lehet enni!). Fekete pont a fura fém tégely miatt, de csak a rigolyám miatt. Rosszul vagyok attól, ha fém dolgok egymáshoz érnek, és ez a tégely (a Vaseline tégelyével szemben), olyan textúrájú, amitől kiráz a hideg. mindig mikor leszedem a kupakot.
Kiszerelés: 10 ml, 1200-1300 Ft körül mozog, DM-ben kapható, meg bioboltokban azt hiszem.


Az utolsót karácsonyra kaptam Verocstól, ő készítette! Shea- és kakaóvaj az alapja, van benne narancs- és borsmenta illóolaj, színezőnek pedig azt hiszem valamilyen rúzst kevert bele. A vajaknak köszönhetően nagyon nagyon kemény, hő hatására ez is olvad azért, de csak minimálisan. Erős citrusos illata van, színe rózsaszín. A jóságok ellenére nem hidratál annyira jól, de biztos, hogy használni fogom. Nagyon izgalmas, hogy ő készítette, én is ki szeretném próbálni az itthoni gyártást! Nagyon örülök neki :) Nagyjából akkora, mint a BOMB ajakbalzsam.


Ezeken kívül még van egy bebe Young Care ajakápolóm, amit hosszú évekig használtam, mert nagyon szeretem az illatát. Hidratálása minimális, ezer éve vettem, nem tudom, hogy mennyibe kerülhetett, de az illata finom! Van még egy Isana Intensiv stiftem is, ami nem is tudom, hogy az enyém-e, vagy Anyáé, és azt sem tudom, hogy kerül hozzám. Ha használtam valaha, akkor annyira "maradandó" élmény lehetett, hogy semmire nem emlékszem. Rivka hozott nekem Amerikából mentolos ajakápolókat, de nagyon erős az illatuk, emiatt annyira nem szeretem. 



Ezek az én szépségeim! Sokan nem szeretik a tégelyes verziókat higiéniai okokból, ami logikus fenntartás, de engem valahogy nem zavar ez a dolog, mint láthatjátok leginkább tégelyes ajakápolóim vannak. Ez véletlen alakult így, nem ragaszkodok ehhez a kiszereléshez. Mind közül a tubusos Carmex szerintem a leginkább hatásos, még Anyát is meggyőzte, aki immunis a beautydolgokra. Mindenkinek ajánlom, akit nem zavar az illata, mert nincsen egyszerűen rossz tulajdonsága. Bármilyen száraz bőrfelületre jól alkalmazható, nekem rendszeresen szokta helyrerakni a kiszáradt orromat, homlokomat is.

csók!
            bibonapsugár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése