2015. február 28., szombat

TESZT: JimJams pórustisztító tapasz

Kedvesek!

Remélem, nem fogtok megharagudni, ha a mostani tesztbejegyzéshez nem fogok folyamatábrát csatolni. A cím alapján szerintem ez érthető, azonban a tapasztalataimat, és vicces használat közbeni fotót mindenképp berakok, csak hogy Ti is nevethessetek, ne csak Anyukám.


Nos, nem tudom mikor jött az ötlet, hogy pórustisztító tapaszra van szükségem. Tudni kell, hogy a zsíros-száraz azaz kombinált, és egyben problémás bőröm persze mitesszerekkel is gazdagított, hogy minden meglegyen. Eddig nem igazán tudtam mit kezdeni ezzel, az arcápolóim és arctisztítóim nem segítenek a mitesszereken, semmilyen szer, de megtudtam, hogy hormonális-életmód függő is a téma, így feladtam a felületi kezelést. Viszont, ha teljesen felületi megoldásra vágytok, akkor érdemes továbbolvasnotok, bár, hangsúlyozom, ez nem megoldás, ez csak tüneti kezelés.

A JimJams márka itthoni létéről nem tudtam, nagyjából egy hónappal ezelőttig, mert sehol nem hallottam-olvastam róla. Aztán valahol rábukkantam erre a tapaszra, és bár, megoszlottak róla a vélemények, gondoltam, miért ne? 399 Ft a Rossmannban, és az arctisztító termékek környékén kell keresni. Három darab tapasz van benne, egyet az orra, egyet az állra, egyet pedig a kétorrú emberek miatt raktak bele. Nem.


A mérete problémás, szerintem nagy, deee amíg a plasztik lapon van, addig olló segítségével lehet méretezni, és a levágott darabokat is fel lehet használni szerintem. A három tapasz egyébként ezüst tasakban van, és az előbb említett átlátszó lapról kell leszedni. Nedves bőrre kell felrakni, és 15 percig fennhagyni, majd lehúzni.

Valamivel át van itatva, aminek elég erőteljes illata van, és nem hinném, hogy jó lenne, ha szembe kerülne, így erre ügyeljetek. Érdemes fürdés után használni, amikor a pórusok a gőz miatt kitágultak.


Hatásos-e? Nekem igen. Van, akinek semmit nem segít, nekem viszont rengeteg szutykot kiszed a pórusaimból, és nem szép látvány, de furcsán jó érzés szokott eltölteni leszedés után a használt tapasz nézegetése. Az államon kevésbé hatásos, de ott is működik, de orron nekem teljesen szuper.

Ha fennmarad a tapaszból valami, akkor simán az arclemosótokat töröljétek át, és lejönnek a tapaszmaradékok, majd hidratáljátok a bőrfelületet. Vigyázni kell a felhelyezésnél, mert ha meggyűrődik, akkor a légbuborék-hiátus miatt nem működik.

Összegezve tehát nekem bevált, és én előszeretettel alkalmazom, ha másért nem, a lelkem nyugtatásáért. De lássuk be, nem lenne teljes az itthoni drogériám enélkül a legtöbb ember szerint haszontalan kis cucc nélkül.


csók!
              bibonapsugár

1 megjegyzés:

  1. Én is szeretem, egy hétig azért elég szép a bőröm utána. Az almaecetes arclemosás (vízzel higítva, nekem pumpás flakonban van) is nagyon jó, összehúzza a tiszta pórusokat és nem mellesleg semmi kemikália :)

    VálaszTörlés